ក្រុមហ៊ុន Alibaba បំបែកឯតទគ្គកម្ម Singles Day ដោយលក់បានជាង ៣៨ ពាន់លានដុល្លារ
ក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិកយក្សចិន Alibaba បានបង្កើតកំណត់ត្រាលក់នៅថ្ងៃតែមួយដែលជាព្រឹត្តិការណ៍ទិញទំនិញធំបំផុត ២៤ ម៉ោងរបស់ពិភពលោក។
តម្លៃទំនិញសរុបតួលេខដែលបង្ហាញពីការលក់នៅទូទាំងវេទិកាទិញទំនិញរបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba បានកើនលើសកំណត់ត្រាកាលពីឆ្នាំមុនចំនួន ២១៣,៥ ពាន់លានយន់ (ជិត ៣០.៥ ពាន់លានដុល្លារ) នៅរសៀលថ្ងៃច័ន្ទតាមម៉ោងក្នុងស្រុកនិងបានបន្តកើនឡើងពេញមួយថ្ងៃ។
នៅចុងបញ្ចប់នៃព្រឹត្តិការណ៍នេះ GMV មានចំនួន ២៦៨,៤ ពាន់លានយ័នពោលគឺនៅក្រោមការកើនឡើង ២៦% ពីតួលេខដែលបានប្រកាសកាលពីឆ្នាំមុន។ នោះគឺជាអត្រាកំណើនយឺតជាងអត្រា ២៧% ដែលបានឃើញនៅថ្ងៃឯកត្តជនកាលពីឆ្នាំមុន។ បើនិយាយជាដុល្លារតួលេខ GMV មានប្រហែល ៣៨,៣ ពាន់លានដុល្លារ។
វាជាព្រឹត្តិការណ៍លើកទី ១១ នៃព្រឹត្តិការណ៍នៅលីវប្រចាំឆ្នាំដែលត្រូវបានគេហៅផងដែរថាជាពិធីបុណ្យទិញទំនិញទ្វេដងទ្វេព្រោះវានឹងប្រព្រឹត្តិទៅនៅថ្ងៃទី ១១ ខែវិច្ឆិកាក្នុងអំឡុងពេល ២៤ ម៉ោងដែលបានចាប់ផ្តើមនៅពាក់កណ្តាលអធ្រាត្រនៅប្រទេសសិង្ហបុរីនិងហុងកុងក្រុមហ៊ុន Alibaba បានផ្តល់ការបញ្ចុះតម្លៃយ៉ាងច្រើននៅទូទាំងប្រទេស។ គេហទំព័រពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចដូចជា Tmall ។
ការលក់នៅលី វរបស់អាលីបាបាកាលពីឆ្នាំមុនគឺលើសពីការចំណាយរបស់អតិថិជនក្នុងអំឡុងពេលវិស្សមកាលទិញទំនិញរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកដូចជាថ្ងៃ Black Friday ឬ Cyber Monday ។
ដើម្បីជួយជំរុញការលក់ក្រុមហ៊ុនអាលីបាបាដែលមានមូលដ្ឋាននៅហាំងចូវបានពង្រីកចំនួនទំនិញបញ្ចុះតម្លៃនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ឆ្នាំនេះនិងបានសង្កត់ធ្ងន់យ៉ាងខ្លាំងទៅលើការផ្សាយផ្ទាល់តាមរយៈវេទិការបស់ខ្លួនដើម្បីជួយលក់ទំនិញ។ ការផ្សាយបន្តផ្ទាល់បានក្លាយជាផ្នែកមួយដ៏ធំនៃបទពិសោធន៍ទិញទំនិញនៅលើគេហទំព័រពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចរបស់ចិន។
បុគ្គលិកលក្ខណៈតាមអ៊ិនធរណេតតែងតែនិយាយទៅកាន់អ្នកដើរតាមពួកគេហើយនិយាយអំពីផលិតផលផងដែរ។ កាលពីថ្ងៃពុធនាងគីមកាដាសៀនបានធ្វើការផ្សាយផ្ទាល់ដោយប្រកាសនូវយីហោក្រអូបរបស់នាងខេខេវ៉ានឹងមានដាក់លក់នៅលើថេមល។
ឯតទគ្គកម្មថ្មីរបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba កើតឡើងដោយសារតែវាប្រឈមនឹងការធ្លាក់ចុះនៃសេដ្ឋកិច្ចចិននិងការប្រកួតប្រជែងរឹងពីគូប្រជែងក្នុងស្រុក។ ខណៈពេលដែលក្រុមហ៊ុន Alibaba គឺជាឈ្មោះដែលជារឿយៗត្រូវបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយនឹងព្រឹត្តិការណ៍ទិញទំនិញដ៏ធំអ្នកប្រកួតប្រជែង JD.com និង Pinduoduo សុទ្ធតែផ្តល់ការលក់ផ្ទាល់ខ្លួន។ JD.com បានផ្តល់ជូននូវការបញ្ចុះតម្លៃទ្វេរដងមួយចំនួនរួចហើយមុនថ្ងៃពិតប្រាកដ។ សូម្បីតែវេទិកាពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិកនៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍បានលោតឡើងនៅលើរលក។
ថ្ងៃចាប់ផ្តើមនៃការចាប់ផ្តើមដ៏រឹងមាំសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Alibaba ។ GMV ទទួលបាន ១២.០១ កោដិដុល្លារក្នុងរយៈពេលមួយម៉ោងដំបូង។ ក្នុងរយៈពេលមួយម៉ោងកន្លះការលក់របស់អាលីបាបាលើសចំនួនសរុបដែលបានឈានដល់ថ្ងៃឯកត្តជនក្នុងឆ្នាំ ២០១៦ ។
ផលិតផលដែលលក់ដាច់ជាងគេនៅពេលព្រឹករួមមានស្មាតហ្វូនម៉ូឌែល Mate 30 Pro របស់ក្រុមហ៊ុនហ្កាជី 5G ក៏ដូចជា iPhone 11 Pro និង Pro Max របស់ Apple ។
ក្នុងកំឡុងពេលសង្រ្គាមពាណិជ្ជកម្មរវាងសហរដ្ឋអាមេរិកនិងចិនកំពុងបន្តមានការព្រួយបារម្ភខ្លះៗដែលម៉ាកអាមេរិកអាចទទួលបានការពេញចិត្តពីអ្នកប្រើប្រាស់ចិន។ ប៉ុន្តែនេះមិនមែនជាករណីនោះទេ។
សហរដ្ឋអាមេរិកគឺជាប្រទេសទី ២ របស់ GMV នៅក្នុងប្រទេសដែលលក់ទៅឱ្យប្រទេសចិន។
លោក Jacob Cooke នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន WPIC ដែលជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យានិងទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិចដែលជួយម៉ាកយីហោបរទេសលក់នៅក្នុងប្រទេសចិនគ្រឿងអលង្ការនិងសម្លៀកបំពាក់គឺជាប្រភេទផលិតផលដែលពេញនិយមបំផុតពីអ្នកលក់រាយអាមេរិក។
No comments