ក្រុមហ៊ុន Tesla មិនបាននិយាយអំពីរឿងសំខាន់ចំនួនបីស្តីពីការហៅប្រាក់ចំណូលត្រីមាសទី ៣ ជោគជ័យរបស់ខ្លួននោះទេ
វាបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវផលិតកម្មនៅលើម៉ូឌែល ៣ ពីឆ្នាំមុនខណៈពេលដែលកាត់បន្ថយចំណាយប្រតិបត្តិការហើយបានរកប្រាក់ចំណេញដែលធ្វើឱ្យវិនិយោគិនភ្ញាក់ផ្អើល។ វាបាននិយាយថាវាគឺមុនពេលកំណត់នៅលើរោងចក្រសៀងហៃរបស់ខ្លួននិងការផលិតប្រភេទ Crossover ម៉ូដែល Y របស់ខ្លួន។ ព័ត៌មាននេះបានធ្វើឱ្យភាគហ៊ុនរបស់ខ្លួនកើនឡើងជិត ៣០% សម្រាប់សប្តាហ៍នេះ។
ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Tesla មិននៅស្ងៀមឬមិនច្បាស់លាស់លើបញ្ហាសំខាន់ចំនួនបីគឺសេវាកម្មភាពជាដៃគូរបស់ក្រុមហ៊ុន Panasonic និងរបៀបដែលក្រុមហ៊ុនបានកែលម្អប្រាក់ចំណេញសរុបរបស់ខ្លួន។
សេវាកម្ម
នៅលើការអំពាវនាវរកប្រាក់ចំណូលចុងក្រោយនៃឆ្នាំ ២០១៨ លោក Elon Musk នាយកប្រតិបត្តិបានមានប្រសាសន៍ថាសេវាកម្មអតិថិជននឹងក្លាយជាអាទិភាពផ្ទាល់ខ្លួននៅឆ្នាំ ២០១៩ ។ នោះហើយជាភាពចាស់នៅក្នុងវាល។
កាលពីឆ្នាំមុនក្រុមហ៊ុន Tesla បានចែកចាយរថយន្តចំនួន ២៤៥.២៤០ គ្រឿងដល់អតិថិជន។ មួយឆ្នាំមុនពេលដែលវាបានចែកចាយត្រឹមតែជាង ១០ ម៉ឺនគ្រឿង។ ក្រុមហ៊ុនសន្យាថានឹងចែកចាយលើសពីនេះយ៉ាងហោចណាស់មានយានយន្ត ៣៦០.០០០ គ្រឿងនៅឆ្នាំ ២០១៩ ហើយបានចែកចាយប្រហែល ២៥៥.០០០ គ្រឿងរួចហើយ។
ប៉ុន្តែហាងនិងមជ្ឈមណ្ឌលសេវាកម្ម Tesla ឥឡូវនេះមានចំនួន ៤១៣ យោងតាមការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពប្រចាំត្រីមាសរបស់សប្តាហ៍នេះការឈប់សំរាក ១៨% ពីមួយឆ្នាំមុន។
ផ្ទុយទៅវិញក្រុមហ៊ុន Tesla បានសំរេចចិត្តវិនិយោគលើកងសេវាកម្មចល័តរបស់ខ្លួនពោលគឺអ្នកបច្ចេកទេសដែលមករករថយន្តរបស់អតិថិជនដើម្បីជួសជុលនូវអ្វីដែលពួកគេអាចធ្វើបាននៅកន្លែងណាដែលវាចត។ កងនាវាសេវាទូរស័ព្ទចល័តរបស់ខ្លួនបានកើនឡើងពី ៣៧៣ ដល់ ៧១៩ ក្នុងរយៈពេលមួយឆ្នាំកន្លងមកដែលជាការធ្លាក់ចុះ ៩៣ ភាគរយ។
“ អនុរក្ស” របស់ក្រុមហ៊ុន Tesla ដូចដែលពួកគេត្រូវបានគេហៅដំបូងមិនអាចជួសជុលអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងបានទេ។ អ្នកបច្ចេកទេសខាងសេវាកម្មទូរស័ព្ទម្នាក់ៗត្រូវចំណាយពេលវេលាល្អរបស់ពួកគេក្នុងការផ្ទេរទៅឡានរបស់អតិថិជនផងដែរ។ នោះមានន័យថាពួកគេមិនអាចបញ្ចប់ការងារច្រើនក្នុងមួយថ្ងៃក្នុងនាមជាក្រុមអ្នកបច្ចេកទេសនៅក្នុងហាងមួយ។
យោងតាមបទសម្ភាសន៍របស់ស្ថានីយទូរទស្សន៍ស៊ីអិនអិនជាមួយអតិថិជននិងរបាយការណ៍រីករាលដាលជាច្រើនអតិថិជនជាច្រើនត្រូវរង់ចាំថ្ងៃបើមិនដល់សប្តាហ៍ដើម្បីជួសជុលរថយន្តរបស់ពួកគេដោយក្រុមហ៊ុន Tesla ។ ហើយខណៈពេលដែលពួកគេរង់ចាំមានតែអ្នកខ្លះទទួលបានប្រាក់កម្ចីក្រុមហ៊ុន Teslas - អ្នកផ្សេងទៀតទទួលបានរថយន្តជួលឬឥណទានជិះជាមួយសេវាកម្មដូចជា Uber ។
ការខកខានមិនបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវសេវាកម្មអាចធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់កេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់ក្រុមហ៊ុន Tesla ដែលបានទទួលរងបន្ទាប់ពីរបាយការណ៍អ្នកប្រើប្រាស់បានបន្ទាបភាពជឿជាក់នៃម៉ូដែលទី 3 នៅក្នុងខែកុម្ភៈ។ អតិថិជនដែលមានបំណងចំណាយច្រើនជាង ៤០,០០០ ដុល្លារសម្រាប់រថយន្តប្រភេទ SUV តូចមួយដូចជាម៉ូដែល Y ដែលជិតមកដល់របស់ Tesla នឹងរំពឹងថាសេវាកម្មនឹងអាចរកបានដោយមិនចាំបាច់ប្រើដ្រាយយូរឬពេលរង់ចាំឡើយ។
ភាពតានតឹងរវាងក្រុមហ៊ុន Tesla និងដៃគូធំបំផុតរបស់ខ្លួនគឺក្រុមហ៊ុន Panasonic បានឈានដល់កម្រិតហើយក្នុងត្រីមាសថ្មីៗនេះ។
កាលពីដើមឆ្នាំនេះលោក Musk បានស្តីបន្ទោសក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ថ្មអាគុយជប៉ុនថាបានខកខានគោលដៅនិងបញ្ហាផលិតកម្មដោយនិយាយថា "វាមិនអាចទៅរួចទេខាងរាងកាយក្នុងការផលិតម៉ូឌែលលេខ ៣ ក្នុងត្រីមាសទី ១ ដោយសារតែបញ្ហាកោសិកា។
មិនយូរប៉ុន្មាន Panasonic និង Tesla បានប្រកាសថាពួកគេនឹងបង្កកផែនការពង្រីកសមត្ថភាពផលិតអាគុយនៅរោងចក្រ Gigafactory ដ៏ធំរបស់ពួកគេនៅ Sparks រដ្ឋ Nevada ។ នៅក្នុងបទសម្ភាសន៍តាមសារព័ត៌មាននាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Panasonic បានសម្តែងការស្ទាក់ស្ទើរក្នុងការធ្វើការជាមួយក្រុមហ៊ុន Tesla ក្នុងការរៀបចំស្រដៀងគ្នាណាមួយសម្រាប់ Gigafactory ថ្មីរបស់ពួកគេនៅសៀងហៃ។
កាលពីត្រីមាសមុនក្រុមហ៊ុន Tesla បានទិញយកក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាថ្មមួយដែលមានឈ្មោះថា Maxwell ។ បន្ទាប់មកលោក Musk បានប្រកាសពីផែនការសម្រាប់“ ថ្ងៃថ្ម” ដើម្បីបង្ហាញដល់វិនិយោគិនថាតើក្រុមហ៊ុនរបស់គាត់មានគែមបច្ចេកវិទ្យាបច្ចេកវិទ្យាអាគុយរថយន្តអគ្គិសនីយ៉ាងដូចម្តេច (វាមិនទាន់កើតឡើងទេ) ។ មហិច្ឆតារបស់ក្រុមហ៊ុន Tesla ដើម្បីផលិតកោសិកាថ្មដោយខ្លួនឯងត្រូវបានបង្ហាញរួមជាមួយមន្ទីរពិសោធន៍ស្រាវជ្រាវនិងអភិវឌ្ឍអាគុយសំងាត់នៅខែមិថុនា។ ហើយថ្មីៗនេះក្រុមហ៊ុន Tesla បានទិញក្រុមហ៊ុនផលិតអាគុយកាណាដាដែលមានឈ្មោះថា Hibar ។
ដោយខកខានមិនបានពិភាក្សាពីទំនាក់ទំនងរបស់ក្រុមហ៊ុន Panasonic លើការហៅទូរស័ព្ទត្រីមាសទី ៣ ក្រុមហ៊ុន Tesla បាន ទុកឲ្យ ម្ចាស់ភាគហ៊ុនមើលឃើញតិចតួចបំផុតថាតើវាអាចធានាបាននូវការផ្គត់ផ្គង់ថាមពលថ្មក្នុងរយៈពេលយូរដែលខ្លួនរំពឹងថានឹងត្រូវការបង្កើនផលិតកម្មម៉ូដែលទី ៣ នៅសៀងហៃឬយ៉ាងណា។
ក្រុមហ៊ុន Tesla បានកំណត់នូវលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួនល្អបំផុតនៅត្រីមាសទី ៣ ឆ្នាំ ២០១៩ ដោយផ្តល់ជូននូវរថយន្តច្រើនជាងមុនដែលធ្លាប់មានក្នុងរយៈពេលតែមួយប៉ុន្តែរថយន្តទាំងនោះមានតម្លៃលក់ជាមធ្យមទាបជាងរថយន្តដែលពួកគេបានលក់នៅក្នុងត្រីមាសមុន។ ចំនួននេះបានជួយជំរុញឱ្យប្រាក់ចំណូលរថយន្តរបស់ខ្លួនធ្លាក់ចុះ ១២ ភាគរយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំហើយនៅតែមានចំនួនថេរបើធៀបនឹងត្រីមាសមុន។
ទោះយ៉ាងណាក្រុមហ៊ុន Tesla អាចធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រាក់ចំណេញរថយន្តសរុបរបស់ខ្លួនដោយពិន្ទុពីរបីពីត្រីមាសមុនពី ១៨,៩% ទៅ ២២,៨% ដែលឈានដល់កំរិតរឹមយានយន្ត ២៥.៨% ដែលពួកគេទទួលបានក្នុងពេលតែមួយកាលពីឆ្នាំមុន។
ទោះយ៉ាងណាក្រុមហ៊ុនមិនបានពន្យល់ពីរបៀបដែលវាសម្រេចបាននូវការកែលម្អនេះទេ។
តាមការរកប្រាក់ចំណូល CFO Zachary Kirkhorn បាននិយាយថាការទទួលស្គាល់ប្រាក់ចំណូលពីការតំឡើងសូហ្វវែរអូតូផូតរបស់ក្រុមហ៊ុន Tesla រួមទាំងការដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នូវមុខងារ Smart Summon នៅត្រីមាសទី ៣ បានចូលរួមវិភាគទានចំនួន ៣០ លានដុល្លារដល់មូលដ្ឋាន។ វាក៏មាន“ របស់របរដែលមិនកើតឡើងដដែលៗ” ផ្សេងទៀតដែលបានរួមចំណែកដល់ប្រាក់ចំណេញប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនមិនបានពន្យល់បន្ថែមទេ។
យើងសម្រេចបានការកែលម្អទាំងនេះតាមរយៈបរិមាណផលិតកម្មខ្ពស់ជាងមុនលើម៉ូដែល S, X និងម៉ូដែល 3 ដែលអាចជួយឱ្យការស្រូបយកតម្លៃថេរប្រសើរជាងមុន។ យើងបានដឹងអំពីភាពប្រសើរឡើងនៃម៉ោងការងារក្នុងមួយរថយន្តក៏ដូចជាថ្លៃដើមផ្សេងទៀតដូចជាឃ្លាំងស្តុកភ័ស្តុភារដឹកជញ្ចូនទំនិញនិងទំនិញដែលពាក់ព័ន្ធ។ យើងកំពុងធ្វើឱ្យមានការរីកចម្រើនជាលំដាប់ដែលកាត់បន្ថយថ្លៃដើមសម្ភារៈរួមទាំងការចរចាពាណិជ្ជកម្មជាមួយអ្នកផ្គត់ផ្គង់។
ព័ត៌មានលម្អិតផ្សេងទៀតអាចជួយវិនិយោគិនឱ្យយល់ថាតើការកែលំអរឹមនៅត្រីមាសនេះបើកផ្លូវសម្រាប់ប្រាក់ចំណេញប្រកបដោយនិរន្តរភាពឬយ៉ាងណា។ ឧទាហរណ៍តើក្រុមហ៊ុន Tesla ទទួលបានកិច្ចព្រមព្រៀងអ្វីខ្លះពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់របស់ពួកគេ? តើពួកគេត្រលប់មកវិញរឺការបញ្ចុះតំលៃយូរជាងនេះ? តើក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តកាត់បន្ថយថ្លៃដើមយ៉ាងដូចម្តេច? តើពួកគេផ្លាស់ប្តូរអ្នកលក់ឬសម្រេចចិត្តគ្រឿងបន្លាស់ខ្លះមិនចាំបាច់? ហើយប្រសិនបើក្រុមហ៊ុន Tesla ត្រូវការ "ម៉ោងការងារតិចជាងមុនក្នុងរថយន្តមួយ" តើនោះមានន័យថានៅទីបំផុតខ្លួនមានជំនាញផ្នែកមនុស្សយន្តនិងស្វ័យប្រវត្តិកម្មនៅក្នុងរោងចក្ររបស់ខ្លួនទេ? ហើយតើផលប៉ះពាល់នេះនឹងជះឥទ្ធិពលយ៉ាងដូចម្តេចទៅ?
ក្រុមហ៊ុន Tesla បានផ្តល់ឱ្យវិនិយោគិននូវដំណឹងល្អនៅក្នុងការអំពាវនាវរកប្រាក់ចំណូលនៅត្រីមាសទី ៣ កាលពីថ្ងៃពុធ។
ព័ត៌មានលំអិតខ្លះៗអាចនឹងមាននៅក្នុងឯកសាររកប្រាក់ចំណូលប្រចាំត្រីមាសរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលមាននៅគ។ ម។ កដែលអាចធ្លាក់ចុះនៅពេលណាមួយ។
No comments