ការផ្លាស់ប្តូរការលក់របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft កាលពីមួយឆ្នាំមុនបានធ្វើឱ្យតម្លៃភាគហ៊ុនខ្ពស់គ្រប់ពេលនិងបន្តកើនឡើងពពក
ចំណុចសំខាន់:
យោងតាមនាយកប្រតិបត្តិនៅទីនោះបានអោយដឹងថាក្រុមហ៊ុន Microsoft មានការរីកចម្រើនតាមវិធីសំខាន់ៗបន្ទាប់ពីមានការផ្លាស់ប្តូរដែលបានបង្កើតឡើងនៅក្នុងអង្គភាពលក់របស់ខ្លួនកាលពីឆ្នាំមុននេះបើយោងតាមនាយកប្រតិបត្តិនៅទីនោះ។
វិនិយោគិនហាក់ដូចជាចូលចិត្តអ្វីដែលក្រុមហ៊ុនបាននិងកំពុងធ្វើ។ ភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានបន្តឡើងដល់កម្រិតខ្ពស់គ្រប់ពេលក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានសប្តាហ៍ថ្មីៗនេះដូចជាក្រុមហ៊ុនយក្សបច្ចេកវិទ្យាដទៃទៀតដូចជាអាល់ខេនអាម៉ាហ្សូនអេបផលនិងហ្វេសប៊ុក។
ហើយក្រុមហ៊ុនកំពុងទទួលបានចំណែកនៅក្នុងទីផ្សារដ៏សំខាន់បំផុតរបស់ខ្លួនគឺពពកសាធារណៈដែលជាកន្លែងដែលវាតំណាងឱ្យបញ្ហាប្រឈមធំបំផុតចំពោះក្រុមហ៊ុន Amazon វេបសាយ។
លោក Gavriella Schuster អនុប្រធានសាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន Microsoft ទទួលបន្ទុកផ្នែកពាណិជ្ជកម្មដៃគូពាណិជ្ជកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនបានប្រាប់ CNBC ថា៖ «ផលប៉ះពាល់គឺថាយើងមានរយៈពេលមួយឆ្នាំដ៏ល្អបំផុតរបស់យើងប្រសិនបើអ្នកឆ្លងកាត់ ៣ ត្រីមាសដំបូងនៃឆ្នាំនេះ។ ក្នុងបទសម្ភាសន៍។ លោកស្រីបានសង្កត់ធ្ងន់ថាពពក Azure របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ទទួលបានប្រាក់ចំណូលកើនឡើង ៩៣ ភាគរយនៅក្នុងត្រីមាសចុងក្រោយនេះ។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft តែងធ្វើការផ្លាស់ប្តូរសាជីវកម្មជាទៀងទាត់នៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ។ ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយនៅក្នុងរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៧ របស់ខ្លួនថា“ ការរញ្ជួយនេះគឺជា“ ការផ្លាស់ប្តូរគួរឱ្យកត់សម្គាល់បំផុតនៅក្នុងអង្គការការលក់សកលរបស់យើងនៅក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្ររបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft” ។
ការវិវត្តដ៏ធំមួយដំបូងបង្អស់ដែលបណ្តាលមកពីសៀវភៅលេងថ្មីគឺដំណឹងអំពីការបញ្ឈប់ការងារដែលប៉ះពាល់ដល់និយោជិករាប់ពាន់នាក់។ ហើយនៅដើមខែនេះមានមនុស្សពីរបីនាក់ទៀតត្រូវបានគេដោះលែង។
ប៉ុន្តែការផ្លាស់ប្តូរផ្សេងទៀតមិនត្រូវបានមើលឃើញពីខាងក្រៅទេ។
លោក Judson Althoff អនុប្រធាននាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមជំនួញពាណិជ្ជកម្មទូទាំងពិភពលោករបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បាននិយាយថាសម្រាប់រឿងមួយក្រុមហ៊ុន Microsoft បានចាប់ផ្តើមរារាំងបុគ្គលិកផ្នែកលក់របស់ខ្លួនដែលមានចំនួនប្រហែល ១ ម៉ឺននាក់ក្នុងចំណោមពួកគេ។ ពួកគេបានធ្លាក់ចុះទ្វេដងនៅក្នុងវិស័យចំនួនបួនគឺកន្លែងការងារទំនើបកម្មវិធីអាជីវកម្មកម្មវិធីនិងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទិន្នន័យនិងបញ្ញាសិប្បនិម្មិត។
លោក Althoff បាននិយាយថាមិនសូវមានបទបង្ហាញពី PowerPoint ទេហើយការជីករកផលិតផលកាន់តែច្រើនស្របជាមួយអតិថិជន។
ការផ្តោតអារម្មណ៍ឧស្សាហកម្ម
អ្នកលក់ខ្លះទទួលបានអ្នកគ្រប់គ្រងថ្មី។ ហើយអតិថិជនជាច្រើនបានរងនូវការគ្របដណ្ដប់ល្អប្រសើរពីអ្នកលក់ដែលធ្លាប់ស្គាល់ឧស្សាហកម្មនីមួយៗ។ ក្រុមហ៊ុន Microsoft ផ្តោតជាពិសេសលើវិស័យចំនួន ៦ គឺការអប់រំសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុរដ្ឋាភិបាលសុខភាពផលិតកម្មនិងការលក់រាយ។ លោក Althoff បាននិយាយថាខណៈដែលក្រុមក្នុងស្រុកមួយចំនួនបានធ្វើអាជីវកម្មរដ្ឋាភិបាលក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំកន្លងមកនេះការបែកបាក់គ្នាបន្ទាប់ពីឧស្សាហកម្មមួយចំនួនគឺជាគំនិតថ្មី។
ឧស្សាហកម្មពីរក្នុងចំនោមឧស្សាហកម្មទាំង ៦ នេះគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ជាពិសេសគឺការលក់រាយដូចជាអាជីវកម្មនិងសុខភាពដ៏ធំរបស់អាម៉ាហ្សូនដោយសារតែក្រុមហ៊ុន Amazon មានសកម្មភាពកាន់តែខ្លាំងឡើងនៅទីនោះ។ កត្តាក្រុមហ៊ុន Amazon មិនមែនជាការលើកទឹកចិត្តចម្បងសម្រាប់អ្នកប្រតិបត្តិក្នុងការជ្រើសរើសវិស័យទាំងនោះទេប៉ុន្តែឥទ្ធិពលរបស់វានៅតែមាន។
លោក Althoff បានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងពិតជាមានអារម្មណ៍ថាអតិថិជនរបស់យើងនៅក្នុងកន្លែងលក់រាយគឺស្ថិតនៅក្រោមសម្ពាធយ៉ាងខ្លាំងពីដៃគូប្រកួតប្រជែងលេខ ១ របស់យើង” ។ ដូច្នេះអ្នកនឹងឃើញគំនិតរបស់យើងដែលមានអារម្មណ៍ថាមានតំរូវការក្នុងការផ្តល់អំណាចដល់អតិថិជនទាំងនោះហើយពួកគេមានអារម្មណ៍ថាមានតម្រូវការក្នុងការបង្កើតខ្លួនពួកគេឡើងវិញ។ យើងមើលឃើញពីភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាទៅនឹងការប្រកួតប្រជែងក្នុងករណីនេះ” ។
ប៉ុន្តែការទទួលបានជោគជ័យនៅក្នុងឧស្សាហកម្មផ្សេងៗគ្នាប្រហែលជាមិនងាយស្រួលទេ។ មនុស្សម្នាក់ដែលដឹងពីការខិតខំប្រឹងប្រែងនេះបាននិយាយថាការអភិវឌ្ឍជំនាញឧស្សាហកម្មធ្ងន់ធ្ងរគឺជា“ ការធ្វើដំណើរជាច្រើនឆ្នាំ” ។ ទោះយ៉ាងណាបុគ្គលនេះជឿជាក់ថាការរៀបចំឡើងវិញនឹងជួយក្រុមហ៊ុនជាពិសេសនៅក្នុងការប្រណាំងពពករបស់ខ្លួនប្រឆាំងនឹងក្រុមហ៊ុន Amazon ។
លោក Althoff បាននិយាយថាក្រៅពីការខិតខំបណ្តុះបណ្តាលឡើងវិញក្រុមហ៊ុន Microsoft ក៏បានជួលមនុស្សប្រហែល ៣.០០០ នាក់ដើម្បីសរសេរកូដរួមជាមួយអតិថិជនរបស់ខ្លួន។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានក្លាយជាទិសដៅសម្រាប់អ្នកដែលមានទេពកោសល្យខ្លាំងក្លាបំផុតនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ” លោកបានបន្ថែមថាមនុស្សជាច្រើនបានចូលរួមពីដៃគូប្រកួតប្រជែងដូចជា Amazon, Google និង Salesforce ។ លោកបាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនក៏បានបណ្តេញប្រជាជនចេញពីប្រភពនៃបច្ចេកវិទ្យាដែលមិនច្បាស់ដូចជាធនាគារនិងមន្ទីរពេទ្យដើម្បីទទួលបានជោគជ័យក្នុងការជំរុញឧស្សាហកម្មនេះ។
លោកបាននិយាយថាលោក Althoff បានចូលរួមជាមួយក្រុមហ៊ុន Microsoft ពី Oracle កាលពី ៥ ឆ្នាំមុនហើយគាត់ត្រូវបានតំឡើងឋានៈជាថ្នាក់ដឹកនាំកំពូលក្នុងឆ្នាំ ២០១៦ ដោយមានការចាកចេញពីប្រធានប្រតិបត្តិលោក Kevin Turner និងបានបញ្ជាអោយដើរ“ កសាងអង្គការលក់ទៅអនាគត” ។ ក្នុងរយៈពេលពីរបីខែគាត់ចាប់ផ្តើមបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រថ្មី។
មេដឹកនាំកំពូលផ្សេងទៀតរួមមាននាយកប្រតិបត្តិលោក Satya Nadella និងប្រធាន CFO លោកស្រី Amy Hood បានថ្លឹងទម្ងន់។ បន្ទាប់មកប្រធានអនុប្រធានប្រមាណ ៨០ នាក់នៅទូទាំងក្រុមហ៊ុនបានចូលពាក់ព័ន្ធដើម្បីពិនិត្យមើលព័ត៌មានលម្អិត។ បន្ទាប់មកមនុស្សប្រហែល ៤០០ នាក់ទៀតនៅខាងក្នុងបានដឹងអំពីផែនការ។ នៅចុងសប្តាហ៍ដំបូងនៃខែកក្កដាអនុសរណៈនេះបានផ្ញើទៅនិយោជិករាប់ពាន់នាក់នៅក្នុងអង្គការអាល់ហ្វុករួមជាមួយបណ្តាញនាយកប្រតិបត្តិដែលបង្ហាញពីការផ្លាស់ប្តូរ។
ការប្រើប្រាស់ដំបូង
អនុស្សរណៈមិនបានបញ្ជាក់ច្បាស់ទេប៉ុន្តែការផ្លាស់ប្តូរមួយទៀតនៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធពាក់ព័ន្ធនឹងរបៀបដែលអ្នកលក់របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ទទួលបានប្រាក់ខែ។
កាលពីពីរបីឆ្នាំមុនក្រុមហ៊ុន Microsoft បានព្យាយាមតម្រឹមប្រាក់ឈ្នួលជាមួយនឹងការប្រើប្រាស់ជាក់ស្តែងនៃសេវាកម្មដែលត្រូវបានលក់ទៅឱ្យអតិថិជន។ លោក Althoff បានមានប្រសាសន៍ថា“ វាគឺជាជោគជ័យដ៏អស្ចារ្យមួយហើយដូច្នេះក្រុមហ៊ុន Microsoft បានពង្រីកការអនុវត្តនេះ។ លោកបានមានប្រសាសន៍ថាកាលពីឆ្នាំមុនគឺជាឆ្នាំដំបូងដែលសំណងប្រហែល ៨០ ភាគរយគឺផ្អែកលើការប្រើប្រាស់។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងពិតជាមិនបង់លុយ ឲ្យ អ្នកណាទេរហូតដល់អតិថិជនបានប្រើប្រាស់សេវាកម្មដែលពួកគេបានប្តេជ្ញាចិត្តប្រើប្រាស់កន្លងមក។
មានម៉ែត្រសំខាន់ៗតិចជាងមុនសម្រាប់អ្នកលក់ដើម្បីព្យាយាមធ្វើឱ្យបានល្អ។ លោក Althoff បាននិយាយថាមានមនុស្សច្រើនណាស់ដែលមនុស្សមិនប្រាកដថាពួកគេគួរតែផ្តោតលើអ្វី។
ការផ្លាស់ប្តូរដៃគូ
ក្រុមហ៊ុន Microsoft ក៏បានបង្កើតក្រុមមួយដែលធ្វើការជាមួយអតិថិជនជាយូរមកហើយបន្ទាប់ពីពួកគេបានយល់ព្រមទិញ - មុខងារមួយហៅថាភាពជោគជ័យរបស់អតិថិជន។ គំនិតនេះគឺដើម្បីរក្សាអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យនៅជុំវិញនិងទទួលបានផលិតផលភាគច្រើនបំផុតដូច្នេះពួកគេមិនចាកចេញទេ។ ក្រុមជោគជ័យរបស់អតិថិជនត្រូវបានគេរកឃើញនៅក្រុមហ៊ុនសូហ្វវែរពពកជាច្រើនប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Microsoft មិនដែលបង្កើតក្រុមដែលផ្តោតលើការអនុវត្តនោះទេទោះបីជាមានការផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់លើការប្រើប្រាស់ក៏ដោយ។
ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានគិតគូរពីវិធីដែលខ្លួនត្រូវសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀត។
លោក Schuster បានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងបានយកអង្គការចំនួន ៧ ផ្សេងៗគ្នាដែលមានក្រុមលក់ដៃគូសំខាន់ៗនៅក្នុងពួកគេហើយយើងបាននាំពួកគេទៅជាក្រុមមួយ” ។ និយាយឱ្យចំគឺមានបុគ្គលិកក្រុមហ៊ុន Microsoft ម្នាក់ធ្វើការជាមួយដៃគូដែលបានផ្តល់ឱ្យដូច្នេះក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើឱ្យការវិនិយោគពាក់ព័ន្ធនឹងអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលដៃគូផ្តល់ជូនជាជាងផ្នែកនីមួយៗ។
ហើយកាលពីឆ្នាំមុនអ្នកលក់ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានចាប់ផ្តើមលក់សេវាកម្មរបស់ដៃគូរបស់ខ្លួនដោយទទួលបាន ១០ ភាគរយនៃតម្លៃនៃកិច្ចសន្យារបស់ដៃគូ។ លោក Schuster បាននិយាយថាគំនិតផ្តួចផ្តើមនេះបានផ្តល់ប្រាក់ចំណូលប្រមាណ ៥ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកសម្រាប់ដៃគូ។
ឥឡូវនេះក្រុមហ៊ុន Microsoft មានដៃគូពពកប្រហែល ៧២,០០០ ដែលអាចផ្តល់កម្មវិធីនៅលើ Azure ជួយផ្ទេរបន្ទុកការងារទៅក្នុងសេវាកម្ម Cloud របស់ Microsoft ឬលក់បន្តនូវសេវាកម្មទាំងនោះ។ លោក Schuster បាននិយាយថាតួលេខនោះគឺកើនឡើងពីប្រហែល ៦០.០០០ នាក់កាលពីឆ្នាំមុននិងប្រហែល ៤០.០០០ នាក់កាលពីឆ្នាំមុន។
ហើយឥឡូវនេះ ៩៥ ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូលពាណិជ្ជកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានមកពីដៃគូដែលកើនឡើងពី ៩០ ភាគរយក្នុងមួយឆ្នាំកន្លងមក។
អ្នកដែលដឹងពីបញ្ហាប្រឈមនៃការបណ្តុះបណ្តាលបាននិយាយថាក្រុមហ៊ុននឹងមិនដាក់ចេញនូវការផ្លាស់ប្តូរសំខាន់ៗបន្ថែមទៀតនៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធថ្មីដែលបានចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ១ ខែកក្កដា។
ពិចារណាជាមួយគ្នា Althoff បាននិយាយថាគាត់មានមោទនភាពចំពោះវឌ្ឍនភាពចាប់តាំងពីការរៀបចំឡើងវិញដែលគាត់បាននិយាយថាប្រហែលជាធំបំផុតមិនធ្លាប់មាននៅក្នុងឧស្សាហកម្មបច្ចេកវិទ្យា។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ បើយើងក្រឡេកមើលសំណាង ៥០០ ខ្ញុំនឹងនិយាយទៅកាន់ចំនួនទំនាក់ទំនងរបស់យើងបានកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងជាមួយនឹងមូលដ្ឋាននោះ” ហើយយើងទើបតែចាប់ផ្តើមហើយ។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានជួលនិងបណ្តុះបណ្តាលមនុស្សឱ្យជួយដោះស្រាយបញ្ហាឧស្សាហកម្មសំខាន់ៗរួមទាំងការលក់រាយ។ក្រុមហ៊ុនបានមើលឃើញការកើនឡើងនៃដៃគូពពក។
លោក Judson Althoff អនុប្រធាននាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft សម្រាប់អាជីវកម្មពាណិជ្ជកម្ម ទូទាំងពិភពលោកក្នុងសន្និសិទ Inspire ឆ្នាំ ២០១៧ របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft នៅទីក្រុងវ៉ាស៊ីនតោន។ |
យោងតាមនាយកប្រតិបត្តិនៅទីនោះបានអោយដឹងថាក្រុមហ៊ុន Microsoft មានការរីកចម្រើនតាមវិធីសំខាន់ៗបន្ទាប់ពីមានការផ្លាស់ប្តូរដែលបានបង្កើតឡើងនៅក្នុងអង្គភាពលក់របស់ខ្លួនកាលពីឆ្នាំមុននេះបើយោងតាមនាយកប្រតិបត្តិនៅទីនោះ។
វិនិយោគិនហាក់ដូចជាចូលចិត្តអ្វីដែលក្រុមហ៊ុនបាននិងកំពុងធ្វើ។ ភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានបន្តឡើងដល់កម្រិតខ្ពស់គ្រប់ពេលក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានសប្តាហ៍ថ្មីៗនេះដូចជាក្រុមហ៊ុនយក្សបច្ចេកវិទ្យាដទៃទៀតដូចជាអាល់ខេនអាម៉ាហ្សូនអេបផលនិងហ្វេសប៊ុក។
ហើយក្រុមហ៊ុនកំពុងទទួលបានចំណែកនៅក្នុងទីផ្សារដ៏សំខាន់បំផុតរបស់ខ្លួនគឺពពកសាធារណៈដែលជាកន្លែងដែលវាតំណាងឱ្យបញ្ហាប្រឈមធំបំផុតចំពោះក្រុមហ៊ុន Amazon វេបសាយ។
លោក Gavriella Schuster អនុប្រធានសាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន Microsoft ទទួលបន្ទុកផ្នែកពាណិជ្ជកម្មដៃគូពាណិជ្ជកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនបានប្រាប់ CNBC ថា៖ «ផលប៉ះពាល់គឺថាយើងមានរយៈពេលមួយឆ្នាំដ៏ល្អបំផុតរបស់យើងប្រសិនបើអ្នកឆ្លងកាត់ ៣ ត្រីមាសដំបូងនៃឆ្នាំនេះ។ ក្នុងបទសម្ភាសន៍។ លោកស្រីបានសង្កត់ធ្ងន់ថាពពក Azure របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ទទួលបានប្រាក់ចំណូលកើនឡើង ៩៣ ភាគរយនៅក្នុងត្រីមាសចុងក្រោយនេះ។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft តែងធ្វើការផ្លាស់ប្តូរសាជីវកម្មជាទៀងទាត់នៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ។ ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយនៅក្នុងរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៧ របស់ខ្លួនថា“ ការរញ្ជួយនេះគឺជា“ ការផ្លាស់ប្តូរគួរឱ្យកត់សម្គាល់បំផុតនៅក្នុងអង្គការការលក់សកលរបស់យើងនៅក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្ររបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft” ។
ការវិវត្តដ៏ធំមួយដំបូងបង្អស់ដែលបណ្តាលមកពីសៀវភៅលេងថ្មីគឺដំណឹងអំពីការបញ្ឈប់ការងារដែលប៉ះពាល់ដល់និយោជិករាប់ពាន់នាក់។ ហើយនៅដើមខែនេះមានមនុស្សពីរបីនាក់ទៀតត្រូវបានគេដោះលែង។
ប៉ុន្តែការផ្លាស់ប្តូរផ្សេងទៀតមិនត្រូវបានមើលឃើញពីខាងក្រៅទេ។
លោក Judson Althoff អនុប្រធាននាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមជំនួញពាណិជ្ជកម្មទូទាំងពិភពលោករបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បាននិយាយថាសម្រាប់រឿងមួយក្រុមហ៊ុន Microsoft បានចាប់ផ្តើមរារាំងបុគ្គលិកផ្នែកលក់របស់ខ្លួនដែលមានចំនួនប្រហែល ១ ម៉ឺននាក់ក្នុងចំណោមពួកគេ។ ពួកគេបានធ្លាក់ចុះទ្វេដងនៅក្នុងវិស័យចំនួនបួនគឺកន្លែងការងារទំនើបកម្មវិធីអាជីវកម្មកម្មវិធីនិងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទិន្នន័យនិងបញ្ញាសិប្បនិម្មិត។
លោក Althoff បាននិយាយថាមិនសូវមានបទបង្ហាញពី PowerPoint ទេហើយការជីករកផលិតផលកាន់តែច្រើនស្របជាមួយអតិថិជន។
ការផ្តោតអារម្មណ៍ឧស្សាហកម្ម
អ្នកលក់ខ្លះទទួលបានអ្នកគ្រប់គ្រងថ្មី។ ហើយអតិថិជនជាច្រើនបានរងនូវការគ្របដណ្ដប់ល្អប្រសើរពីអ្នកលក់ដែលធ្លាប់ស្គាល់ឧស្សាហកម្មនីមួយៗ។ ក្រុមហ៊ុន Microsoft ផ្តោតជាពិសេសលើវិស័យចំនួន ៦ គឺការអប់រំសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុរដ្ឋាភិបាលសុខភាពផលិតកម្មនិងការលក់រាយ។ លោក Althoff បាននិយាយថាខណៈដែលក្រុមក្នុងស្រុកមួយចំនួនបានធ្វើអាជីវកម្មរដ្ឋាភិបាលក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំកន្លងមកនេះការបែកបាក់គ្នាបន្ទាប់ពីឧស្សាហកម្មមួយចំនួនគឺជាគំនិតថ្មី។
ឧស្សាហកម្មពីរក្នុងចំនោមឧស្សាហកម្មទាំង ៦ នេះគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ជាពិសេសគឺការលក់រាយដូចជាអាជីវកម្មនិងសុខភាពដ៏ធំរបស់អាម៉ាហ្សូនដោយសារតែក្រុមហ៊ុន Amazon មានសកម្មភាពកាន់តែខ្លាំងឡើងនៅទីនោះ។ កត្តាក្រុមហ៊ុន Amazon មិនមែនជាការលើកទឹកចិត្តចម្បងសម្រាប់អ្នកប្រតិបត្តិក្នុងការជ្រើសរើសវិស័យទាំងនោះទេប៉ុន្តែឥទ្ធិពលរបស់វានៅតែមាន។
លោក Althoff បានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងពិតជាមានអារម្មណ៍ថាអតិថិជនរបស់យើងនៅក្នុងកន្លែងលក់រាយគឺស្ថិតនៅក្រោមសម្ពាធយ៉ាងខ្លាំងពីដៃគូប្រកួតប្រជែងលេខ ១ របស់យើង” ។ ដូច្នេះអ្នកនឹងឃើញគំនិតរបស់យើងដែលមានអារម្មណ៍ថាមានតំរូវការក្នុងការផ្តល់អំណាចដល់អតិថិជនទាំងនោះហើយពួកគេមានអារម្មណ៍ថាមានតម្រូវការក្នុងការបង្កើតខ្លួនពួកគេឡើងវិញ។ យើងមើលឃើញពីភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាទៅនឹងការប្រកួតប្រជែងក្នុងករណីនេះ” ។
ប៉ុន្តែការទទួលបានជោគជ័យនៅក្នុងឧស្សាហកម្មផ្សេងៗគ្នាប្រហែលជាមិនងាយស្រួលទេ។ មនុស្សម្នាក់ដែលដឹងពីការខិតខំប្រឹងប្រែងនេះបាននិយាយថាការអភិវឌ្ឍជំនាញឧស្សាហកម្មធ្ងន់ធ្ងរគឺជា“ ការធ្វើដំណើរជាច្រើនឆ្នាំ” ។ ទោះយ៉ាងណាបុគ្គលនេះជឿជាក់ថាការរៀបចំឡើងវិញនឹងជួយក្រុមហ៊ុនជាពិសេសនៅក្នុងការប្រណាំងពពករបស់ខ្លួនប្រឆាំងនឹងក្រុមហ៊ុន Amazon ។
លោក Althoff បាននិយាយថាក្រៅពីការខិតខំបណ្តុះបណ្តាលឡើងវិញក្រុមហ៊ុន Microsoft ក៏បានជួលមនុស្សប្រហែល ៣.០០០ នាក់ដើម្បីសរសេរកូដរួមជាមួយអតិថិជនរបស់ខ្លួន។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានក្លាយជាទិសដៅសម្រាប់អ្នកដែលមានទេពកោសល្យខ្លាំងក្លាបំផុតនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ” លោកបានបន្ថែមថាមនុស្សជាច្រើនបានចូលរួមពីដៃគូប្រកួតប្រជែងដូចជា Amazon, Google និង Salesforce ។ លោកបាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនក៏បានបណ្តេញប្រជាជនចេញពីប្រភពនៃបច្ចេកវិទ្យាដែលមិនច្បាស់ដូចជាធនាគារនិងមន្ទីរពេទ្យដើម្បីទទួលបានជោគជ័យក្នុងការជំរុញឧស្សាហកម្មនេះ។
លោកបាននិយាយថាលោក Althoff បានចូលរួមជាមួយក្រុមហ៊ុន Microsoft ពី Oracle កាលពី ៥ ឆ្នាំមុនហើយគាត់ត្រូវបានតំឡើងឋានៈជាថ្នាក់ដឹកនាំកំពូលក្នុងឆ្នាំ ២០១៦ ដោយមានការចាកចេញពីប្រធានប្រតិបត្តិលោក Kevin Turner និងបានបញ្ជាអោយដើរ“ កសាងអង្គការលក់ទៅអនាគត” ។ ក្នុងរយៈពេលពីរបីខែគាត់ចាប់ផ្តើមបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រថ្មី។
មេដឹកនាំកំពូលផ្សេងទៀតរួមមាននាយកប្រតិបត្តិលោក Satya Nadella និងប្រធាន CFO លោកស្រី Amy Hood បានថ្លឹងទម្ងន់។ បន្ទាប់មកប្រធានអនុប្រធានប្រមាណ ៨០ នាក់នៅទូទាំងក្រុមហ៊ុនបានចូលពាក់ព័ន្ធដើម្បីពិនិត្យមើលព័ត៌មានលម្អិត។ បន្ទាប់មកមនុស្សប្រហែល ៤០០ នាក់ទៀតនៅខាងក្នុងបានដឹងអំពីផែនការ។ នៅចុងសប្តាហ៍ដំបូងនៃខែកក្កដាអនុសរណៈនេះបានផ្ញើទៅនិយោជិករាប់ពាន់នាក់នៅក្នុងអង្គការអាល់ហ្វុករួមជាមួយបណ្តាញនាយកប្រតិបត្តិដែលបង្ហាញពីការផ្លាស់ប្តូរ។
ការប្រើប្រាស់ដំបូង
អនុស្សរណៈមិនបានបញ្ជាក់ច្បាស់ទេប៉ុន្តែការផ្លាស់ប្តូរមួយទៀតនៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធពាក់ព័ន្ធនឹងរបៀបដែលអ្នកលក់របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ទទួលបានប្រាក់ខែ។
កាលពីពីរបីឆ្នាំមុនក្រុមហ៊ុន Microsoft បានព្យាយាមតម្រឹមប្រាក់ឈ្នួលជាមួយនឹងការប្រើប្រាស់ជាក់ស្តែងនៃសេវាកម្មដែលត្រូវបានលក់ទៅឱ្យអតិថិជន។ លោក Althoff បានមានប្រសាសន៍ថា“ វាគឺជាជោគជ័យដ៏អស្ចារ្យមួយហើយដូច្នេះក្រុមហ៊ុន Microsoft បានពង្រីកការអនុវត្តនេះ។ លោកបានមានប្រសាសន៍ថាកាលពីឆ្នាំមុនគឺជាឆ្នាំដំបូងដែលសំណងប្រហែល ៨០ ភាគរយគឺផ្អែកលើការប្រើប្រាស់។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងពិតជាមិនបង់លុយ ឲ្យ អ្នកណាទេរហូតដល់អតិថិជនបានប្រើប្រាស់សេវាកម្មដែលពួកគេបានប្តេជ្ញាចិត្តប្រើប្រាស់កន្លងមក។
មានម៉ែត្រសំខាន់ៗតិចជាងមុនសម្រាប់អ្នកលក់ដើម្បីព្យាយាមធ្វើឱ្យបានល្អ។ លោក Althoff បាននិយាយថាមានមនុស្សច្រើនណាស់ដែលមនុស្សមិនប្រាកដថាពួកគេគួរតែផ្តោតលើអ្វី។
ការផ្លាស់ប្តូរដៃគូ
ក្រុមហ៊ុន Microsoft ក៏បានបង្កើតក្រុមមួយដែលធ្វើការជាមួយអតិថិជនជាយូរមកហើយបន្ទាប់ពីពួកគេបានយល់ព្រមទិញ - មុខងារមួយហៅថាភាពជោគជ័យរបស់អតិថិជន។ គំនិតនេះគឺដើម្បីរក្សាអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យនៅជុំវិញនិងទទួលបានផលិតផលភាគច្រើនបំផុតដូច្នេះពួកគេមិនចាកចេញទេ។ ក្រុមជោគជ័យរបស់អតិថិជនត្រូវបានគេរកឃើញនៅក្រុមហ៊ុនសូហ្វវែរពពកជាច្រើនប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Microsoft មិនដែលបង្កើតក្រុមដែលផ្តោតលើការអនុវត្តនោះទេទោះបីជាមានការផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់លើការប្រើប្រាស់ក៏ដោយ។
ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានគិតគូរពីវិធីដែលខ្លួនត្រូវសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀត។
លោក Schuster បានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងបានយកអង្គការចំនួន ៧ ផ្សេងៗគ្នាដែលមានក្រុមលក់ដៃគូសំខាន់ៗនៅក្នុងពួកគេហើយយើងបាននាំពួកគេទៅជាក្រុមមួយ” ។ និយាយឱ្យចំគឺមានបុគ្គលិកក្រុមហ៊ុន Microsoft ម្នាក់ធ្វើការជាមួយដៃគូដែលបានផ្តល់ឱ្យដូច្នេះក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើឱ្យការវិនិយោគពាក់ព័ន្ធនឹងអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលដៃគូផ្តល់ជូនជាជាងផ្នែកនីមួយៗ។
ហើយកាលពីឆ្នាំមុនអ្នកលក់ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានចាប់ផ្តើមលក់សេវាកម្មរបស់ដៃគូរបស់ខ្លួនដោយទទួលបាន ១០ ភាគរយនៃតម្លៃនៃកិច្ចសន្យារបស់ដៃគូ។ លោក Schuster បាននិយាយថាគំនិតផ្តួចផ្តើមនេះបានផ្តល់ប្រាក់ចំណូលប្រមាណ ៥ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកសម្រាប់ដៃគូ។
ឥឡូវនេះក្រុមហ៊ុន Microsoft មានដៃគូពពកប្រហែល ៧២,០០០ ដែលអាចផ្តល់កម្មវិធីនៅលើ Azure ជួយផ្ទេរបន្ទុកការងារទៅក្នុងសេវាកម្ម Cloud របស់ Microsoft ឬលក់បន្តនូវសេវាកម្មទាំងនោះ។ លោក Schuster បាននិយាយថាតួលេខនោះគឺកើនឡើងពីប្រហែល ៦០.០០០ នាក់កាលពីឆ្នាំមុននិងប្រហែល ៤០.០០០ នាក់កាលពីឆ្នាំមុន។
ហើយឥឡូវនេះ ៩៥ ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូលពាណិជ្ជកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានមកពីដៃគូដែលកើនឡើងពី ៩០ ភាគរយក្នុងមួយឆ្នាំកន្លងមក។
អ្នកដែលដឹងពីបញ្ហាប្រឈមនៃការបណ្តុះបណ្តាលបាននិយាយថាក្រុមហ៊ុននឹងមិនដាក់ចេញនូវការផ្លាស់ប្តូរសំខាន់ៗបន្ថែមទៀតនៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធថ្មីដែលបានចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ១ ខែកក្កដា។
ពិចារណាជាមួយគ្នា Althoff បាននិយាយថាគាត់មានមោទនភាពចំពោះវឌ្ឍនភាពចាប់តាំងពីការរៀបចំឡើងវិញដែលគាត់បាននិយាយថាប្រហែលជាធំបំផុតមិនធ្លាប់មាននៅក្នុងឧស្សាហកម្មបច្ចេកវិទ្យា។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ បើយើងក្រឡេកមើលសំណាង ៥០០ ខ្ញុំនឹងនិយាយទៅកាន់ចំនួនទំនាក់ទំនងរបស់យើងបានកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងជាមួយនឹងមូលដ្ឋាននោះ” ហើយយើងទើបតែចាប់ផ្តើមហើយ។
ប្រភព : CNBC
No comments