របៀបដែល Parasite ក្លាយជារឿងដែលគេនិយាយច្រើនជាងគេអំពីខ្សែភាពយន្តភាសាបរទេសឆ្នាំ ២០១៩
នៅព្រឹកថ្ងៃច័ន្ទនេះចំណងជើងនៃកាសែតពាណិជ្ជកម្មហូលីវូដបានស្វាគមន៍ចំពោះព័ត៌មានដែលថា Parasite របស់ Bong Joon-ho មាននៅចុងសប្តាហ៍ទី ៥ នៃការចេញលក់បានឆ្លងដល់កម្រិត ១០ លានដុល្លារអាមេរិក៖ នៅពេលនេះនៃការសរសេរនេះប្រាក់ចំណេញរបស់អាមេរិកមានចំនួន ១១,៣ លានដុល្លារជាលំដាប់។ ការកើនឡើងនៅពេលដែលចំនួនអេក្រង់របស់វារីករាលដាលពាសពេញប្រទេស។ ជាធម្មតាវាមិនមែនជាតួលេខមួយដែលអាចនឹងមានឆ្នុកស្រាសំប៉ាញលេចធ្លោនៅ Tinseltown នោះទេប៉ុន្តែទីផ្សារនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះគឺជាការលំបាកមួយសម្រាប់ភាពយន្តដែលមានចំណងជើងថាៈខ្សែភាពយន្តប៉ារ៉ាសិតគឺខ្ពស់បំផុតប្រចាំឆ្នាំសម្រាប់ខ្សែភាពយន្តដែលមិនមែនជាភាសាអង់គ្លេសនៅអាមេរិក។ (សម្រាប់ជាប្រយោជន៍នៃការប្រៀបធៀប, កាលពីឆ្នាំមុនដែលគួរឱ្យស្រឡាញ់ខ្លាំង, ភាពយន្តកូរ៉េដែលអនុម័តដោយលោក Cannes, លោកលីឆាងដុងបានដុត, បានធ្វើឱ្យមានការផ្អាកប្រាក់ចំនួន ៧១៩.០០០ ដុល្លារអាមេរិក ។
រឿងនេះប្រហែលជាមិនធ្វើឱ្យមានការគំរាមកំហែងដល់កំណត់ត្រាគ្រប់ពេលវេលាដែលត្រូវបានធ្វើឡើងដោយ Ang Lee’s Crouching Tiger ដែលមានតម្លៃ ១២៨ លានដុល្លារធ្វើឱ្យជីវិតរបស់ Roberto Benigni’s មានភាពស្រស់បំព្រងគួរឱ្យកត់សម្គាល់ដោយមានទឹកប្រាក់ ៥៧ លានដុល្លារ។ (ចក្រភពអង់គ្លេសដែលខ្សែភាពយន្តរបស់លោក Bong គ្រោងនឹងបើកនៅខែកុម្ភៈឆ្នាំ ២០២០ នឹងយឺតពេលសម្រាប់ពិធីជប់លៀងនេះ។ ) អ្នកចែកចាយអាមេរិក Neon នឹងពិតជាមានអារម្មណ៍ថាទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ពីកំណត់ត្រាដូចជា Parasite ឈានចូលដល់រដូវកាលផ្តល់រង្វាន់ - ជាកន្លែងដែលវានឹងក្លាយជា ពិបាកក្នុងការវាយដណ្តើមយកពានរង្វាន់ខ្សែភាពយន្តអន្តរជាតិល្អបំផុតដែលមានឈ្មោះថាអូស្ការប៉ុន្តែកន្លែងណាដូចជាខ្សែភាពយន្តរបស់លីនិងបេននីមុនពេលវាក៏មានបំណងចង់បានរង្វាន់ធំផងដែរ។
នៅពេលដែលប្រាក់សោធននិវត្តន៍ចាប់ផ្តើមនិយាយពីលទ្ធភាពអូស្ការរបស់ប៉ារ៉ាសិតដូច្នេះវាមិនពិបាកទេដែលមិនមានអារម្មណ៍ច្របូកច្របល់បន្តិចដោយសារការខកចិត្តកន្លងមក។ ប្រសិនបើ Crouching Tiger, Hidden Dragon (មានការិយាល័យធំ ៗ ទស្សនីយភាពប្រវត្តិសាស្ត្រខ្ជិលច្រអូសនិងប្រភេទ Crossover របស់ Ang Lee) ឬ Roma (ជាគម្រោងផ្ទាល់ខ្លួនរំជើបរំជួលពីអ្នកដឹកនាំរឿងដែលខ្សែភាពយន្តមុនគឺ Gravity គឺជាការបំបែកជាសកលដែលបានឈ្នះពានរង្វាន់អូស្ការចំនួនប្រាំពីរ) ។ អ្វីដែលជាក្តីសង្ឃឹមគឺសម្រាប់ការប្រណាំងបែបកូរ៉េដែលមានមាត្រដ្ឋានប្រៀបធៀបជាមួយនឹងការសើចចំអកការប្រើអំពើហឹង្សាគួរឱ្យស្អប់ការច្របូកច្របល់សង្គមស៊ីវិលនិងការរំជួលចិត្តយ៉ាងរំជួលចិត្តពីអ្នកដឹកនាំដែលមានពីរភាសាអង់គ្លេសមុន ការដើរមិនដែលចាប់យកការស្រមៃហូលីវូដ? វាហាក់ដូចជាមានច្រើនណាស់ដែលត្រូវសួរអ្នកតំណាងនៃសៀវភៅបៃតងសូមដាក់វាតាមវិធីនោះ។
វាមិនមែនជារឿងកម្រសម្រាប់ខ្សែភាពយន្តដែលមិនមែនជាជនជាតិអាមេរិកដើម្បីទទួលបានរូបិយប័ណ្ណសកលប្រភេទនេះនៅក្នុងពិភពអនឡាញគ្មានព្រំដែនទោះបីជាភាពយន្តបានដើរយឺតនៅពេលនិយាយអំពីសាកលភាវូបនីយកម្មវប្បធម៌បែបនេះក៏ដោយ។ យ៉ាងណាមិញវាជាអ៊ិនធឺរណែតមិនមែនជាអ្នកចាក់ផ្សាយជាតិទេដែលធ្វើឱ្យ K-pop ក្លាយជាការចាប់អារម្មណ៍ជាអន្តរជាតិ។ ប៉ារ៉ាសិតស្ទើរតែមិនស្មើនឹងភាពយន្ដនៃអេសធីធីទេប៉ុន្តែវាមានភាពស្រដៀងគ្នានៅក្នុងវិធីដែលពួកគេបានដាំដុះកង្ហាររបស់ពួកគេ។ ពួកគេនិយាយភាសាដូចគ្នាតាមរបៀបច្រើនជាងមួយ។ ខ្សែភាពយន្តរបស់ថុងក៏បោះជំហានទៅរកអណ្តូងរ៉ែលំដាប់ពិភពលោកផងដែរដែលបានផ្តល់ឱ្យវានូវការគាំទ្រជាសកលសម្រាប់ទស្សនិកជនវ័យក្មេងដែលមានការចាប់អារម្មណ៍ក្នុងសង្គមដែលឃ្លានអត្ថបទដើម្បីផ្តល់នូវសុន្ទរកថាដែលមានជាយូរមកហើយចំពេលមានវិបត្តិនយោបាយជាសកល៖ ថ្នាក់មូលដ្ឋានរបស់ប៉ារ៉ាសិត។ ការអាណិតអាសូរអាចមានច្រើនជំនាន់ប៉ុន្តែវានៅតែកាត់ជិតឆ្អឹងសំរាប់ហ្វូងមនុស្ស“ OK boomer” ។
មិនថាបណ្ឌិត្យសភា - នៅតែមិនមែនជាក្រុមក្មេងជាងគេឬជាក្រុមក្មេងស្ទាវបំផុតសម្រាប់ការប៉ុនប៉ងថ្មីៗដើម្បីធ្វើពិពិធកម្មភាពជាសមាជិករបស់ខ្លួន - បញ្ចូលទៅក្នុងប្រេកង់នោះហើយទទួលស្គាល់ប៉ារ៉ាសិតប្រហែលជាខ្សែភាពយន្តដែលល្អបំផុតប្រចាំឆ្នាំ ២០១៩ នៃឆ្នាំ ២០១៩ ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយអន្តរជាតិ # ប៊ីងហ៊ីវនឹងបន្តការភ្ញាក់ផ្អើលខណៈពេលដែលលោក Bong ហាក់ដូចជាមិនមានការព្រួយបារម្ភអំពីការរំពឹងទុកពានរង្វាន់ខ្សែភាពយន្តរបស់សហរដ្ឋអាមេរិក។ នៅពេលសួរលើប្រធានបទថា“ អូស្ការមិនមែនជាមហោស្រពភាពយន្តអន្តរជាតិទេ” ។ ពួកគេនៅមូលដ្ឋានណាស់។
No comments