ដៃគូរទិដ្ឋាការនិងក្រុមហ៊ុន Visa និង Oracle ដើម្បីទទួលបានប្រាក់ខែលឿន
នៅក្នុងខែកក្កដាអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ចំនួន ១២ នាក់មកពី Visa បានជួបជាមួយអ្នកអភិវឌ្ឍន៍មកពី Oracle នៅក្នុងបន្ទប់សន្និសិទមួយក្នុងទីក្រុង Austin រដ្ឋ Texas ។ គោលដៅ៖ កំណត់ករណីប្រើប្រាស់ដែលអាចសម្រួលដល់ការឈឺក្បាលសម្រាប់អតិថិជនវីសានិងអូរ៉ាលនិងអភិវឌ្ឍភស្តុតាងនៃគំនិតទាំងអស់ក្នុងមួយថ្ងៃនិងកន្លះ។
ដោយបានដាក់ឥវ៉ាន់ជាមួយអាហារសម្រន់ភេសជ្ជៈនិងពពកកុំព្យូទ័រក្រុមហ៊ុនអភិវឌ្ឍន៍បានសាងសង់គំរូទូទាត់ដែលជួយឱ្យអាជីវកម្មគ្រប់គ្រងលំហូរសាច់ប្រាក់របស់ពួកគេឱ្យកាន់តែប្រសើរនិងបង់ឱ្យអ្នកផ្គត់ផ្គង់និងអ្នកម៉ៅការរបស់ពួកគេឱ្យបានរហ័ស។ ប្រហែលជាពីរខែក្រោយមកអ្វីដែលជាគំនិតមួយគឺផលិតផលសាកល្បងដែលនឹងអាចរកបានឆាប់ៗតាមរយៈកម្មវិធី Oracle ERP រួមមាន Oracle ERP Cloud, Oracle E-Business Suite, JD Edwards EnterpriseOne, PeopleSoft និង Oracle NetSuite ដែលដំណើរការដោយ Visa Direct, Visa's ។ វេទិកាបង់ប្រាក់ជំរុញពេលវេលាពិត។
អតិថិជន Oracle ERP នឹងអាចទូទាត់ប្រាក់ដោយផ្ទាល់ពីប្រព័ន្ធដែលអាចទូទាត់ប្រាក់បានដោយសហការជាមួយធនាគារសាជីវកម្មដែលចូលរួមកាត់បន្ថយពេលវេលានិងការវិនិយោគដែលត្រូវការសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដើម្បីទទួលយកបច្ចេកវិទ្យាទូទាត់តាមកាតថ្មី។
លោក Bill Sheley អនុប្រធានជាន់ខ្ពស់និងជាប្រធានផ្នែកជំរុញការទូទាត់នៅទូទាំងពិភពលោកបានមានប្រសាសន៍ថាសំណួរដែលអ្នករាល់គ្នាមានមិនថាពួកគេជាបុគ្គលិកឯករាជ្យកម្មករហ្គីតាឬនរណាម្នាក់ដែលលក់នៅទីផ្សារតាមអ៊ិនធឺរណែតគឺ How តើខ្ញុំត្រូវទទួលបានប្រាក់យ៉ាងដូចម្តេច? ទិដ្ឋាការ។ “ Visa Direct ទាញយកនូវបណ្តាញដ៏ធំរបស់វីសាដែលគាំទ្រនូវលិខិតបញ្ជាក់ការទូទាត់ជិត ៣,៤ ពាន់លាននាក់និងទីតាំងពាណិជ្ជករជាង ៥៤ លានកន្លែងហើយបានរៀបចំឡើងវិញនូវសមត្ថភាពទាំងនោះដើម្បីផ្តល់នូវបណ្តាញដែលអាចបង់លុយបានគ្រប់ទីកន្លែង" ។
សម្រាប់អ្នកទទួលថវិកាតាមរយៈការទូទាត់តាមឌីជីថលអត្ថប្រយោជន៍គឺច្បាស់: ការទូទាត់លឿនជាងមុនដោយផ្ទាល់ទៅកាតឥណពន្ធវីសាកាតឥណទានកាតបង់ប្រាក់ជាមុនឬកាបូបលុយឌីជីថល។ អត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់អាជីវកម្មរួមបញ្ចូលទាំងប្រសិទ្ធភាពនៃការទូទាត់កាន់តែប្រសើរឡើងដែលបណ្តាលឱ្យមានការចំណាយទាប។ តាមពិត ៨៨% នៃអង្គការបានកំណត់ប្រសិទ្ធភាពកើនឡើងថាជាមូលហេតុចម្បងដែលពួកគេកំពុងផ្លាស់ប្តូរទៅការទូទាត់ឌីជីថលនេះបើយោងតាមការស្ទង់មតិពីសមាគមន៍ជំនាញហិរញ្ញវត្ថុ។
លើសពីនេះទៀតការបង់លុយឱ្យមនុស្សយ៉ាងឆាប់រហ័សអាចធ្វើឱ្យមានភាពអស្ចារ្យសម្រាប់ការរក្សាទុករបស់អតិថិជននិងឯករាជ្យ។ ឧទាហរណ៍ Visa បានចាប់ដៃគូជាមួយ Postmates ដែលជាសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនម្ហូបអាហារតាមតម្រូវការដ៏ធំបំផុតរបស់ប្រទេសដើម្បីផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មដាក់ប្រាក់បញ្ញើភ្លាមៗដល់អ្នកបើកបរ។ ចាប់តាំងពីការបើកដំណើរការសេវាកម្មនេះនៅចុងឆ្នាំ ២០១៨ ការទូទាត់ប្រាក់របស់អ្នកបើកបរប្រហែល ៧០% ត្រូវបានធ្វើឡើងតាមរយៈការដាក់ប្រាក់សន្សំហើយអ្នករួមដំណើរក្រោយបានឃើញការរក្សាអ្នកបើកបរកើនឡើង ២២ ភាគរយ។
វេទិកាផ្ទាល់វីសាឆ្លើយតបទៅនឹងតំរូវការនេះដោយបញ្ច្រាសទិសដៅនៃប្រតិបត្តិការធម្មតានៅលើបណ្តាញរបស់ខ្លួនដោយការរុញប្រាក់ទៅគណនីដោយប្រើកាតវីសាដែលមានសិទ្ធិដូច្នេះអាចឆ្លងកាត់វិធីសាស្រ្តស្មុគស្មាញដូចជាការត្រួតពិនិត្យក្រដាសជាដើម។ ឧទាហរណ៍គិតអំពីការទទួលប្រាក់ពីបណ្តឹងធានារ៉ាប់រងមួយ។ ដំណើរការនេះអាចចំណាយពេលច្រើនសប្តាហ៍ហើយទីបំផុតប្រាក់ត្រូវបានផ្ញើជាមូលប្បទានប័ត្រតាមសំបុត្រ។
ឥឡូវនេះតាមរយៈ Visa Direct ក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងអាចជំរុញការទូទាត់ដោយផ្ទាល់ទៅក្នុងគណនីធនាគាររបស់អ្នកទទួលក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មាននាទីបន្ទាប់ពីការទូទាត់ត្រូវបានអនុម័ត។ បទពិសោធន៍ល្អប្រសើរជាងនេះអាចជួយក្នុងការរក្សាអតិថិជនហើយដំណើរការទូទាត់រហ័សលុបបំបាត់ពេលវេលា“ ផ្លូវរូងក្រោមដី” រវាងអ្នកបើកប្រាក់ខែនិងអ្នកបើកប្រាក់ខែក្នុងអំឡុងពេលដែលលុយមានប្រសិទ្ធិភាពក្នុងការឆ្លងកាត់ហើយគ្មាននរណាម្នាក់ទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីវាឡើយ។
សេដ្ឋកិច្ចហ្គីតាកំពុងកើនឡើង
ទិដ្ឋាការរំពឹងថាកម្មវិធីនេះនឹងមានភាពទាក់ទាញជាពិសេសសម្រាប់សមាជិកនៃសេដ្ឋកិច្ចហ្គីតា។ ការងារមួយក្នុងចំណោមការងារទាំង ៥ នៅសហរដ្ឋអាមេរិកទាក់ទងនឹងមនុស្សដែលធ្វើការជាអ្នកម៉ៅការរឺអ្នកឯករាជ្យ។ យោងទៅតាមសេដ្ឋវិទូការងារមួយចំនួនក្នុងរយៈពេលមួយទសវត្សរ៍នេះការងារទាំងនោះអាចមានចំនួនលើសការងារធម្មតា។ លោក Sheley មានប្រសាសន៍ថា“ ទិដ្ឋភាពមួយនៃសេដ្ឋកិច្ចរួមគ្នាគឺសេដ្ឋកិច្ច gig គឺវាពិបាកក្នុងការទទួលបានប្រាក់ខែពីប្រជាជន” ។ “ វាពិតជាលំបាកណាស់ក្នុងការភ្ជាប់មនុស្សទាំងនោះទៅក្នុងរចនាសម្ព័ន្ធធនាគារបែបប្រពៃណី។ ឱកាសដើម្បីធ្វើឱ្យការទូទាត់កាន់តែមានតម្លាភាពនិងមានលទ្ធភាពទូទាត់ជាមួយល្បឿនគឺមានសារៈសំខាន់ណាស់ដែលជាឧបករណ៍ជ្រើសរើសបុគ្គលិក។
មានវិស័យធំ ៗ ចំនួន ៣ ដែលការច្នៃប្រឌិតថ្មីទំនងជានឹងកើតឡើងក្នុងរយៈពេលពីរបីឆ្នាំខាងមុខនេះបើយោងតាម Sheley ។ ទីមួយគឺបទពិសោធន៍នៃការបង់ប្រាក់ដែលប្រសើរឡើងដោយផ្អែកលើសេវាកម្មថ្មីៗដូចជាការទូទាត់ប្រាក់ទៅទូរស័ព្ទនិងការទូទាត់តាមទូរស័ព្ទនិងពេលវេលា។
តំបន់ទីពីរពាក់ព័ន្ធនឹងការពង្រីកលទ្ធភាពទទួលបានការទូទាត់តាមឌីជីថលទៅកាន់តំបន់និងប្រជាជនដែលខ្វះសេវាកម្មធនាគារផ្លូវការ។ សេវាកម្មធនាគារដូចជាកាតបង់ប្រាក់ជាមុនប្រព័ន្ធស្កេនបង់ប្រាក់តាមទូរស័ព្ទនិងរូបិយប័ណ្ណឌីជីថលនឹងជួយបំពេញតម្រូវការនេះ។
ជាចុងក្រោយលោក Sheley មានប្រសាសន៍ថាការរីកចម្រើននៃប្រតិបត្តិការលើសពីកាតប្លាស្ទិកនឹងនៅតែបន្តទោះបីជាវាជាមនុស្សម្នាក់ទៅម្នាក់ទៅរកស៊ីឬតាមរយៈការបង់ប្រាក់ដែលបើកដោយអាយអូធីក៏ដោយ។ លោក Sheley មានប្រសាសន៍ថា“ Mantra របស់យើងគឺស្ថិតនៅជុំវិញភាពងាយស្រួលនិងល្បឿនទៅរកទីផ្សារ” យើងចង់អោយអ្នកលេងតូចជាងមុនមានលទ្ធភាពប្រើប្រាស់លក្ខណៈដូចគ្នានឹងក្រុមហ៊ុន Fortune ១០០ មាន។ យើងចង់ធ្វើឱ្យការទូទាត់កាន់តែសាមញ្ញនិងអាចចូលដំណើរការបានកាន់តែច្រើន។
No comments