News

ថ្មីៗ

នាយកប្រតិបត្តិលោក Ryanair មានប្រសាសន៍ថា“ ៧៣៧ Max គឺជាអ្នកផ្លាស់ប្តូរហ្គេម ប៉ុន្តែវាមានហានិភ័យនៃការពន្យារពេលបន្ថែមទៀត



នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Ryanair លោក Michael O’Lary បាននិយាយកាលពីថ្ងៃច័ន្ទថាយន្ដហោះប៊ូអ៊ីង ៧៣៧ Max មានសក្តានុពលក្លាយជាអ្នកផ្លាស់ប្តូរហ្គេមបើទោះបីជាមានការយឺតយ៉ាវក្នុងការវិលត្រឡប់មករកសេវាកម្មវិញបន្ទាប់ពីមានការព្រួយបារម្ភពីសុវត្ថិភាពក៏ដោយ។

ថ្លែងទៅកាន់ស្ថានីយទូរទស្សន៍ CNBC លោក O’Leary បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ថវិកាអៀរឡង់មិនរំពឹងថានឹងផ្តល់ជូនយន្តហោះ ៧៣៧ អតិបរមាជាលើកដំបូងរហូតដល់ខែមីនាឬខែមេសាឆ្នាំ ២០២០ នោះទេ។

ការបញ្ជាទិញដំបូងបំផុតរបស់ Ryanair 737 Max គឺគ្រោងនឹងធ្វើនៅខែមករាប៉ុន្តែយន្តហោះបង្កប់បានប្រឈមនឹងការពន្យារពេលម្តងហើយម្តងទៀត។ និយាយនៅក្នុងបទបង្ហាញជាវីដេអូកាលពីព្រឹកថ្ងៃច័ន្ទលោក Oary Lary បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ឥឡូវនេះបានកាត់បន្ថយការរំពឹងទុករបស់ខ្លួនចំនួន ៣០ ៧៣៧ គ្រឿងដែលត្រូវបានបញ្ជូនសម្រាប់រដូវក្តៅឆ្នាំ ២០២០ មកត្រឹម ២០ វិញ។ លោកបន្ថែមថាមិនមានហានិភ័យពិតប្រាកដនោះទេ។

នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Boeing លោក Dennis Muilenburg បានប្រាប់នៅក្នុងសន្និសិទសភាកាលពីសប្តាហ៍មុនថាក្រុមហ៊ុនផលិតបានកំណត់ប្រព័ន្ធនៃការបង្កើនលក្ខណៈយន្តហោះ (MCAS) របស់យន្តហោះដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យអាកាសយានិកបដិសេធវា។ ប្រព័ន្ធ MCAS ដើមបានស្ថិតនៅចំកណ្តាលនៃក្តីបារម្ភសុវត្ថិភាពដែលបានកើតឡើងបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Lion Air និងក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍អេត្យូពីបានសម្លាប់អ្នកដំណើរនិងបុគ្គលិកយន្តហោះចំនួន ៣៤៦ នាក់។

“ ខ្ញុំគិតថាមានឧបទ្ទវហេតុសោកនាដកម្មចំនួនពីរជាមួយ 737 Max - ប្រព័ន្ធសូហ្វវែរ MCAS មិនត្រូវបានពន្យល់ដោយក្រុមហ៊ុនប៊ូអ៊ីងទេជាទូទៅចំពោះអ្នកបើកយន្តហោះដែលបានហោះយន្តហោះប៉ុន្តែវាបានហោះហើរដោយជោគជ័យនៅអាមេរិកខាងជើងអស់រយៈពេលជាង ១២ ខែហើយ ឧប្បត្តិហេតុណាមួយ” ។


“ MCAS ឥឡូវនេះត្រូវបានគេស្គាល់ដោយអ្នកបើកយន្តហោះហើយយើងគឺជាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍តែមួយគត់ដែលមានម៉ាស៊ីនពិសោធន៏ខ្ពស់បំផុតនៅអឺរ៉ុប។ យើងដាក់អ្នកបើកយន្តហោះជាន់ខ្ពស់ភាគច្រើននៃអ្នកបើកយន្តហោះហ្វឹកហាត់តាមរយៈវាពួកគេចូលចិត្តយន្តហោះពួកគេស្រឡាញ់ប្រព័ន្ធ MCAS នៅពេលដែលអ្នករាល់គ្នាយល់ពីអ្វីដែលវាធ្វើ។

លោក Oary Lary បាននិយាយថាគាត់ជឿជាក់ថាយន្ដហោះនេះពិតជាមានសុវត្ថិភាពឥតខ្ចោះហើយបានសន្មតថាការពន្យាពេលនៃការវិលត្រឡប់មករកសេវាកម្មវិញគឺធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកបើកយន្តហោះដឹងច្បាស់ពីប្រព័ន្ធសូហ្វវែរថ្មី។ លោកបានអះអាងថាទោះបីមានសោកនាដកម្មពីរទាក់ទងនឹងយន្តហោះ ៧៣៧ Max ក៏ដោយក៏វាមិនដែលមានសុវត្ថិភាពជាងមុនក្នុងការហោះហើរដែរ។



លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ អ្នកផលិតមានកាតព្វកិច្ចនៅពេលពួកគេផលិតផលិតផលថ្មីកម្មវិធីថ្មីដើម្បីអប់រំក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍និងអាកាសយានិកអំពីអត្ថិភាពនៃកម្មវិធីនោះនិងអ្វីដែលវាធ្វើប៉ុន្តែនេះនៅតែជាយន្តហោះដ៏អស្ចារ្យ” ។

នេះជាយន្ដហោះដែលមានកៅអី ៤% ច្រើនជាងការប្រើប្រាស់ប្រេងតិចជាង ១៦% វានឹងក្លាយជាអ្នកផ្លាស់ប្តូរហ្គេមសម្រាប់យើងក្នុងរយៈពេល ១០ ឆ្នាំខាងមុខដូច្នេះយើងមិនអាចរង់ចាំមើលវានៅលើអាកាសដោយហោះដោយសុវត្ថិភាពឡើយ។ និងការហោះហើររាប់លាននាក់ជារៀងរាល់ឆ្នាំ។

កាលពីថ្ងៃចន្ទ Ryanair បានរាយការណ៍អំពីប្រាក់ចំណេញក្រោយពន្ធ ១,១៥ ពាន់លានអឺរ៉ូ (១,៣ ពាន់លានដុល្លារ) សម្រាប់រយៈពេល ៦ ខែគិតចាប់ពីខែមេសាដល់ខែកញ្ញាដែលល្អជាងការរំពឹងទុកបន្តិច។ វាក៏បានកាត់បន្ថយការព្យាករណ៍ប្រាក់ចំណេញពេញមួយឆ្នាំរបស់ខ្លួនពី ៧៥០-៩៥០ លានអឺរ៉ូដល់ ៨០០-៩០០ លានអឺរ៉ូ។

No comments