News

ថ្មីៗ

ក្រុមហ៊ុន Nike នឹងមិនលក់ដោយផ្ទាល់ទៅក្រុមហ៊ុន Amazon ទៀតទេ



ក្រុមហ៊ុន Nike នឹងបញ្ឈប់ការលក់ទំនិញដោយផ្ទាល់ទៅក្រុមហ៊ុន Amazon ដែលជាផ្នែកមួយនៃការជំរុញរបស់ខ្លួនក្នុងការលក់កាន់តែច្រើនដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជន។

ការបញ្ឈប់ភ្លាមៗនឹងបញ្ចប់ការសាកល្បងសាកល្បងមួយដែលក្រុមហ៊ុន Nike និងក្រុមហ៊ុន Amazon បានចាប់ផ្តើមដំណើរការរួមគ្នានៅឆ្នាំ ២០១៧។ នៅពេលនោះក្រុមហ៊ុន Nike បានយល់ព្រមលក់ការចាត់ថ្នាក់ផលិតផលមានកំណត់ទៅឱ្យក្រុមហ៊ុន Amazon ដើម្បីជាថ្នូរនឹងការធ្វើប៉ូលីសក្លែងក្លាយនិងការរឹតត្បិតលើការលក់ផលិតផលរបស់ខ្លួន។ ក្នុងនោះមានស្បែកជើងកីឡាសម្លៀកបំពាក់និងគ្រឿងសំលៀកបំពាក់របស់ក្រុមហ៊ុន Nike ។

មុនឆ្នាំ ២០១៧ ក្រុមហ៊ុន Nike បានប្រឆាំងនឹងកិច្ចព្រមព្រៀងបែបនេះជាមួយក្រុមហ៊ុន Amazon ដោយផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើទីផ្សារនិងហាងលក់តាមអ៊ីនធឺណិតផ្ទាល់ខ្លួន។ ការភ័យខ្លាចចំពោះម៉ាកយីហោជាច្រើនតែងតែមានបែបនោះដោយចាប់ដៃគូជាមួយក្រុមហ៊ុន Amazon បាត់បង់ការគ្រប់គ្រងលើរបៀបដែលយីហោរបស់វាត្រូវបានតំណាងនៅលើគេហទំព័រ។

អ្នកនាំពាក្យរបស់ក្រុមហ៊ុន Nike បានប្រាប់ CNBC ក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍តាមអ៊ីមែលថា“ ជាផ្នែកមួយនៃការផ្តោតអារម្មណ៍របស់ក្រុមហ៊ុន Nike លើការលើកកម្ពស់បទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈទំនាក់ទំនងផ្ទាល់និងទំនាក់ទំនងកាន់តែច្រើនយើងបានធ្វើការសម្រេចចិត្តបញ្ចប់ការសាកល្បងបច្ចុប្បន្នរបស់យើងជាមួយក្រុមហ៊ុន Amazon Retail” ។ យើងនឹងបន្តវិនិយោគក្នុងភាពជាដៃគូរឹងមាំនិងប្លែកសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Nike ជាមួយអ្នកលក់រាយនិងវេទិកាផ្សេងទៀតដើម្បីបម្រើអតិថិជនរបស់យើងនៅទូទាំងពិភពលោកយ៉ាងរលូន។

អ្នកនាំពាក្យរូបនេះបានបន្ថែមថាក្រុមហ៊ុន Nike នឹងបន្តប្រើប្រាស់សេវាកម្ម Amazon Web Services ដើម្បីដំណើរការគេហទំព័ររបស់ខ្លួននិងកម្មវិធីទូរស័ព្ទមួយចំនួនដូចជា SNKRS ។

សារព័ត៌មាន Bloomberg បានរាយការណ៍ជាលើកដំបូងអំពីការផ្លាស់ប្តូរនៅល្ងាចថ្ងៃអង្គារនេះ។ ក្រុមហ៊ុន Amazon មិនបានឆ្លើយតបភ្លាមៗចំពោះសំណើរបស់ CNBC ទេ។

ក្រុមហ៊ុន Nike នាំមកនូវការលក់ប្រចាំឆ្នាំប្រហែល ៣០% ពីអាជីវកម្មផ្ទាល់ដល់អតិថិជន។ នៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធដែលបានបញ្ចប់នៅថ្ងៃទី ៣១ ខែឧសភាឆ្នាំ ២០១៩ ការលក់ដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន Nike បានកើនឡើងដល់ ១១,៨ ពាន់លានដុល្លារដែលជំរុញដោយការកើនឡើង ៣៥ ភាគរយនៃការលក់តាមអ៊ីនធឺណិតនិងកំណើនការលក់នៅតាមហាងតែមួយមាន ៦ ភាគរយ។

ការលក់របស់អតិថិជនលក់ដុំបានកើនឡើង ១០% ក្នុងរយៈពេលដូចគ្នា។ អ្វីទាំងអស់ត្រូវបានគេប្រាប់ថាក្រុមហ៊ុន Nike មានប្រាក់ចំណូលចំនួន ៣៩,១ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកនៅក្នុងចំណូលសារពើពន្ធឆ្នាំ ២០១៩ ។ ដៃគូលក់ដុំធំបំផុតរបស់ខ្លួនមួយចំនួនរួមមាន Foot Locker, Dick’s Sporting Goods និង Nordstrom ។ ហើយខណៈពេលដែលវានៅតែវិនិយោគក្នុងទំនាក់ទំនងទាំងនោះវាត្រូវបានគេវិនិយោគបន្ថែមទៀតក្នុងការកសាងហាងលក់ក្រុមហ៊ុន Nike និងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្មវិធីនិងគេហទំព័ររបស់ខ្លួន។

ការសម្រេចចិត្តនេះធ្វើឡើងបន្ទាប់ពីការជួលលោក John Donahoe ដែលជាសមាជិកក្រុមប្រឹក្សាភិបាលរបស់ក្រុមហ៊ុន Nike អោយធ្វើជានាយកប្រតិបត្តិបន្ទាប់របស់ក្រុមហ៊ុនលក់សំលៀកបំពាក់កីឡា។ Donahoe ជាអតីតនាយកប្រតិបត្តិរបស់ eBay និងជាប្រធានក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនៅ PayPal ដែលជាសញ្ញាបង្ហាញថាក្រុមហ៊ុន Nike កំពុងផ្តោតលើពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក។

នាយកប្រតិបត្តិបច្ចុប្បន្នគឺលោក Mark Parker បានប្រកាសនៅចុងខែតុលាថាលោកនឹងចុះចេញពីតំណែងនៅឆ្នាំ ២០២០ ។

លោកផាកកឺបាននិយាយនៅក្នុងបទសម្ភាសន៍ជាមួយស្ថានីយទូរទស្សន៍ស៊ីអិនអិនអិលស៊ីវីលហ្វ្រេដស៍ថាដូណាហូគួរតែ“ ជួយដល់ការរីកចម្រើនមួយកម្រិតទៀត” សម្រាប់ឌីជីថលសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន។

ក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ននេះក្រុមហ៊ុន Amazon បានព្យាយាមក្លាយជាឈ្មោះដ៏ធំមួយនៅក្នុងម៉ូដអស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ។ ក្រុមហ៊ុននេះបានចាប់ផ្តើមផលិតសម្លៀកបំពាក់ម៉ាកយីហោផ្ទាល់ខ្លួនបន្ថែមទៀតដែលបានចាប់ដៃគូជាមួយនឹងឥទ្ធិពលដើម្បីផ្សព្វផ្សាយទំនិញហើយបានព្យាយាមដាក់ឈ្មោះម៉ាកល្បី ៗ ផ្សេងទៀតដើម្បីលក់នៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួន។ មួយចំនួននៃនោះរួមមាន Calvin's Calvin Klein, J. Crew និង Chico's ។

លោក Omar Saad អ្នកវិភាគប្រចាំក្រុមហ៊ុន ISI ប្រចាំក្រុមហ៊ុន Evercore បានមានប្រសាសន៍ថាការផ្លាស់ប្តូររបស់ក្រុមហ៊ុន Nike ធ្វើឱ្យលោកមានការងឿងឆ្ងល់ថា“ ប្រសិនបើយីហោជាច្រើនផ្សេងទៀតធ្វើតាម” ។

ក្រុមអ្នកវិភាគផ្សេងទៀតបាននិយាយកាលពីថ្ងៃពុធដោយនិយាយថាក្រុមហ៊ុន Amazon មិនមែនជាទិសដៅម៉ូតទេ។


លោក Randy Konik អ្នកវិភាគ Jeffery បានមានប្រសាសន៍ថា“ យីហោមិនត្រូវការក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។ “ ក្រុមហ៊ុន Amazon មានអត្ថប្រយោជន៍ក្នុងការចែកចាយល្បឿនប៉ុន្តែគុណប្រយោជន៍នោះបានថយចុះ។ ជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុន Nike ចាកចេញពីវេទិកាក្រុមហ៊ុន Amazon ... វាពង្រឹងទស្សនៈរបស់យើងថាក្រុមហ៊ុនលក់រាយ / ម៉ាកនឹងមិនត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរដោយក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។

ភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុន Nike បានកើនឡើង 1% នៅក្នុងការជួញដូរនៅព្រឹកថ្ងៃពុធ។ ភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ក៏ធ្លាក់ចុះតិចជាង ១% ដែរ។



No comments